Je administratie wordt steeds digitaler, maar zet je toch nog handtekeningen op stapels papier? Met de Digitale handtekening van Easyflex hoef je geen documenten meer te printen, te verzenden, terug te ontvangen, te archiveren en ondertussen oneindig veel handtekeningen te zetten. Start met het digitaal ondertekenen van je documenten en versnel je dagelijkse processen!
Kies voor onze Digitale handtekening – Basis (€0,25 per handtekening) of nieuwe Digitale handtekening – Geavanceerd (€0,39 per handtekening) en zorg dat je altijd verzekerd bent van een rechtsgeldige handtekening!
*Bekijk hieronder de juridische verklaringen van ICTRecht:
Juridische verklaring ICTRecht Digitale handtekening – Basis
Juridische verklaring ICTRecht Digitale handtekening – Geavanceerd
De geavanceerde Digitale handtekening kenmerkt zich door een two-step verification, een methode om de authenticiteit van de gebruiker te verifiëren op meer dan één enkele manier. Hierbij wordt een one-time-password via een sms verstuurd naar het mobiele telefoonnummer dat is vastgelegd in Easyflex.
Daarnaast wordt dit document na volledig onderteken gesealed, waardoor het document niet meer kan worden gewijzigd. Dit sealen gebeurt middels een certificaat dat is uitgegeven door een externe partij, genaamd Sectigo.
Wil je meer informatie over de Digitale handtekening? Neem dan contact met ons op via sales@easyflex.nl of +31(0)162 690 410. We helpen je graag verder!