Het Service Center: wie, wat en waarvoor?

Het Service Center: wie, wat en waarvoor?

Onze toppers van het Service Center staan elke dag voor je klaar om vragen te beantwoorden en mee te denken met jouw processen. Hoe kom je in contact met het Service Center? Voor welke zaken kun je nu precies terecht? En waarvoor bieden we andere soorten hulp?

Het Service Center heeft in 2020 ruim 33.600 chatberichten, portaalmeldingen, e-mails en spoedtelefoontjes met vragen van klanten beantwoord. Naast het beantwoorden van vragen, houden medewerkers van het Service Center zich ook bezig met het geven van trainingen, werkplekbegeleiding, herrekeningen, Easy2serve opdrachten, het testen van de software of het schrijven van artikelen voor de nieuwsbrief.

Hoe neem ik contact op?

Als leverancier van de software waar jij dagelijks mee werkt, vinden we het belangrijk om jouw dagelijkse werkzaamheden te begrijpen en te verbeteren. Om met onze klanten in contact te komen en vice versa, bieden we een aantal mogelijkheden. Je kunt je vraag op één van onderstaande manieren aan het Service Center stellen:

– Mijn Easyflex
Via het portaal ‘Mijn Easyflex’ neem je op een snelle en eenvoudige manier contact op met het Service Center. Met de optie ‘Ik heb een vraag’ maak je een melding aan. Het voordeel hiervan is dat je in één oogopslag ziet welke meldingen je nog open hebt staan en alle meldingen worden opgeslagen, zodat je ze altijd terug kunt vinden inclusief het door ons gegeven antwoord.
– Chat
Heb je een account aangemaakt op ‘Mijn Easyflex’ dan kun je met de chatfunctie ook korte vragen stellen. Je krijgt dan direct contact met een consultant van het Service Center.
– E-mail
Je kunt ook vanuit je eigen e-mail een mail met je vraag sturen naar support@easyflex.nl. Een e-mailbericht wordt uiterlijk binnen 3 werkdagen beantwoord.
– Spoedlijn
Het Service center is alleen voor spoed situaties telefonisch bereikbaar. Dit zijn problemen met de verloning, facturatie en betaling die niet kunnen wachten.

Naast de vragen die we krijgen, worden er ook veel vragen gesteld over de basis in Easyflex zoals: het vastleggen van plaatsingen, het invoeren van loonbeslagen, het aanmaken van overzichten, etc. We hebben ervoor gezorgd dat al deze basisvaardigheden beschreven staan in een online handboek (via ‘Help’ knop in Easyflex) en met Easyvideo’s worden uitgelegd.

Wat doet het Service Center nog meer?

Zoals in onze Service Level Agreement is opgenomen, behoort het uitzoeken van financiële vraagstukken, ingewikkelde correcties, (het uitleggen of verklaren van) loonspecificaties en de ET-uitruil niet tot de standaard dienstverlening van het Service Center. Dit soort verzoeken kunnen wel worden uitgevoerd op basis van consultancy of Easy2Serve. Mocht het om een onregelmatigheid in het systeem blijken te gaan, berekenen wij de kosten uiteraard niet aan je door.

Middels een online consult of training ondersteunen wij jou op afstand door middel van Teamviewer. Wij kunnen dan gemakkelijk op je scherm meekijken of vice versa. Denk hierbij aan extra begeleiding met het werken in Easyflex, EF2GO en Dataview, maar ook financiële vraagstukken en templates inrichten. Interesse gewekt? Stuur een mail naar trainingen@easyflex.nl voor de mogelijkheden!

Liever het werk uitbesteden? Met Easy2Serve ondersteunen we je met het uitvoeren van werkzaamheden die je normaliter zelf dient uit te voeren in Easyflex. Wij nemen dan het volledige proces of een gedeelte hiervan voor je uit handen, waardoor je dit zelf niet meer hoeft te doen. Easy2Serve kan ingezet worden om eenmalig, tijdelijk of doorlopend werkzaamheden uit te voeren. Je kunt dit bijvoorbeeld gebruiken als er onvoldoende kennis aanwezig is, een medewerker afwezig is door zwangerschapsverlof of bijvoorbeeld capaciteitsgebrek. Voorbeelden zijn herrekeningen, correcties en het inrichten van het APG pensioen. Via easy2serve@easyflex.nl kun je hiervoor een aanvraag doen.

Nieuwsbrief