Nieuw bij Easyflex: Mijn Easyflex!

Direct je openstaande meldingen terugzien? Nóg makkelijker een vraag kunnen stellen aan ons Service Center? Maak dan vanaf vrijdag 30-11-2018  gebruik van ‘Mijn Easyflex’.

Hoe gebruik je het?
Simpel, volg de volgende stappen en ga direct aan de slag!

– Vanaf 30-11-2018 vind je de knop ‘Mijn Easyflex’ in de menubalk in je Easyflex omgeving. Klik hierop en je wordt direct doorgestuurd naar het portaal
– Kies hier voor ‘Registreer een account’ of gebruik je algemene gegevens om in te loggen
– Wanneer je bent ingelogd kun je via de knop ‘Ik heb een vraag’ een vraag aan het Service Center stellen
– Benieuwd welke meldingen er openstaan? Vind ze gemakkelijk terug door rechts bovenin op ‘Mijn verzoeken’ of ‘Alle meldingen’ te klikken. Je ziet altijd uitsluitend je eigen meldingen, dus geen meldingen van je collega’s

Let op: heb je al een keer eerder contact met ons gehad, bijvoorbeeld via mail? Dan ben je bij ons al bekend, je zult dan een melding krijgen bij het registeren. Kies dan bij het inlogscherm voor ‘Wachtwoord vergeten’.

Alle stappen doorlopen? Binnen 3 werkdagen kun je van ons een reactie verwachten!

Meer nieuws