Onze partners

Samen met onze partners zijn de mogelijkheden nog groter en maken we flexwerk nog eenvoudiger.

Acture

acture

Acture
Acture is gespecialiseerd in private uitvoering van sociale zekerheid in Nederland en neemt hierin een leidende positie in. Wij verzorgen schadelastbeheersing voor eigenrisicodragers voor de Ziektewet. Daarnaast lossen we WGA-dossiers op voor werkgevers. Bij onze uitvoering richten we ons primair op beheersing van de schadelast en het realiseren van herstelmeldingen. Hierin zijn we als enige in Nederland bewezen* effectief.

Acture methode
Acture is ervan overtuigd dat adequate private uitvoering van sociale verzekeringen vraagt om een drie-eenheid van uitvoeren-uitbetalen-risicodragen. Hierbij nemen wij ten behoeve van de juiste rolverdeling altijd de ziektebegeleiding én de uitbetaling van ziekengeld op ons. Want Acture toont dagelijks aan dat effectieve schadelastbeheersing door doortastende uitvoering de sleutel is tot succes. Meer informatie hierover vindt u op www.deacturemethode.nl.

Contactgegevens
www.acture.nl
info@acture.nl

Atimo

atimo-logo

Atimo
Atimo® Personeelstechniek B.V. is opgericht in 1994. Wij zijn specialist in systemen voor urenmanagement: tijdregistratie, werkordertijdregistratie, planning, toegangscontrole en datacollectie. Ons professionele team biedt een passend antwoord op al uw vragen op het gebied van tijdregistratie. Wij leveren tijdregistratiesystemen voor iedere organisatie: van overheden, tot industrie, detailhandel en financiële dienstverleners. Ieder met hun specifieke regelgeving en werkwijze. Met tientallen tot honderden en zelfs duizenden werknemers. Centraal gehuisvest of met meerdere vestigingen.

Ontwikkelen voor de Nederlandse markt
Atimo ontwikkelt urenmanagementsystemen specifiek voor de Nederlandse markt. Wij kennen de cao’s en de Nederlandse arbeidsmarkt. Daardoor zijn we goed op de hoogte van de Nederlandse wet- en regelgeving op sociaal en fiscaal gebied en kunnen we snel inspelen op nieuwe ontwikkelingen in de markt. Wij ontwikkelen in eigen huis. Dat betekent: rechtstreeks zaken doen met de producent en leverancier van het systeem, dus een directe input van de wensen en ideeën van de eindgebruikers.

Oplossingsgericht denken
Atimo is adviseur, leverancier en producent van uw urenmanagementsysteem. Het gebruiksgemak van de klant is onze leidraad. Wij bieden u slimme hulpmiddelen zoals ons modulaire softwarepakket Time-Wize®. Vanuit één database is het mogelijk om Time-Wize uit te breiden met modules voor onder andere toegangscontrole, personeelsplanning en -budgettering, kostenplaats- en werkordertijdregistratie en projecturen. Uiteraard is Time-Wize te koppelen aan uw bestaande systemen op het gebied van personeelsinformatie en salarisverwerking en/of financiële en logistieke pakketten. Zo kunt u arbeidstijd managen en bent u de tijd vér vooruit!

Ondersteuning
Onze consultant stelt het pakket samen met de applicatiebeheerders in op de wensen en eisen van de organisatie. Het systeem wordt gebruiksklaar opgeleverd. Atimo zorgt ervoor dat de betrokken medewerkers direct goed met Time-Wize overweg kunnen. Zo bieden wij onder andere een klassikale basistraining voor applicatiebeheerders die zich bezighouden met de urenverantwoording. Onze fullservice aanpak houdt in dat wij u gedurende het gehele traject begeleiden. Vanaf ons advies op maat tot de implementatie van het urenmanagementsysteem. Wij bieden u hierbij ondersteuning onder andere vanuit onze ervaren helpdesk en technische dienst. Zij beantwoorden uw vragen snel en lossen eventuele problemen adequaat op.

Door de koppeling van Time-Wize® met Easyflex worden geklokte uren van flexwerkers via de HR-XML interface moeiteloos geïmporteerd in de backoffice van Easyflex.

Contactgegevens
http://www.atimo.nl/
info@atimo.nl

BRO Administraties

BRO Administraties
Als zelfstandig uitzendondernemer richt u zich op uw kernactiviteiten, dat betekent uw kostbare tijd besteden aan commerciële activiteiten en het managen van uw organisatie. Een goede administratie is van essentieel belang, voor tijdige en correcte verwerking van de lonen en facturatie.

Met ruim 20 jaar ervaring in de uitzendbranche is BRO Administraties voor vele kleine en middelgrote uitzendbureaus hét servicebureau. Op afstand verzorgen wij alle backoffice activiteiten of u kiest voor een gedeeltelijke uitbesteding. Wij bieden u een passend dienstenpakket aan tegen een marktconforme prijs.

Sturen van uw organisatie
Naast de bovengenoemde werkzaamheden kunt u terecht voor uw gehele financiële administratie. Maandelijks ontvangt u van ons diverse rapportages waar u daadwerkelijk mee kunt sturen.

Begeleiding van controles
De audits voor certificeringen kosten u als ondernemer veel tijd. U kunt er voor kiezen deze audits in handen te geven van BRO Administraties. Wij begeleiden bij ons op kantoor de audit en dienen als aanspreekpunt.

Procesmanagement
Het volledig inrichten van uw loonadministratie, het voorzien van deskundig advies over uw kostprijs én het gebruik van uw softwarepakket. Daarnaast optimaliseren en onderhouden wij uw processen, structureel of juist incidenteel, precies zoals u het wenst!

Ons dienstenpakket:
Financiële administratie
Backoffice werkzaamheden
Salarisadministratie vaste medewerkers
Consultancy en ondersteuning
Procesmanagement
Debiteurenbeheer
(Tijdelijke) verwerking van urendeclaraties

Nieuwsgierig naar de mogelijkheden?
BRO Administraties B.V.
Niels de Nijs / Pieter Vlasveld
Leidse Schouw 2
2408 AE Alphen aan den Rijn
0172-782160

Contactgegevens
http://www.bro-administraties.nl/
info@bro-administraties.nl

BROenEasyflex

Digivotion

digivotion-vierkant_400x400

Haal meer uit uw website.

U heeft ooit een website gemaakt. Die klus was klaar en u denkt nu: “Laat de klanten maar komen”. Na een poosje gebeurt er niets meer!

Digivotion kan u helpen uw site te updaten en er veel meer rendement uit te halen. Wij bieden u onder andere ook een koppeling aan met Easyflex. De update en koppeling zorgen er voor dat u, met de website, een perfect instrument voor marketing en sales heeft.

Marketing en sales digitaliseren snel en lopen steeds meer via internet. Door dit te integreren en te automatiseren wordt het genereren van leads en omzet nog makkelijker. Wij weten als geen ander wat u nodig hebt. Door de juiste koppeling te maken, komen de juiste mensen op de juiste plek terecht. Door zo uw website in te zetten en te gebruiken, kunt u veel tijd besparen. Bovendien komt u direct in beeld bij uw doelgroep.

Digivotion: haal meer uit uw website
U kunt voor meer informatie Digivotion bereiken via sales@digivotion.com of via telefoonnummer 010-7470141. Uw contactpersoon is Don van Hal.

Dutch Assets Group

dutch-assets-group-logo

Dutch Assets Group
Dutch Assets Group is een onafhankelijk advieskantoor met een frisse kijk op werkkapitaal en credit management. Door jarenlange ervaring binnen het midden en kleinbedrijf, gecombineerd met kennis van de markt, zijn zij in staat om voor klanten de beste oplossing te realiseren. Klanten moeten weer kunnen ondernemen, dat is het doel.

Factoring en Werkkapitaal
Dutch Assets Group biedt verschillende diensten aan, waaronder factoring, werkkapitaalfinanciering, credit management en payrolling. Zij hebben klanten afkomstig uit allerlei branches, zoals de bouw, mode, transport, handelsbedrijven en importeurs, schoonmaak, uitzenden en detacheren. Kijk voor meer informatie op de website van Dutch Assets Group.

Contactgegevens
www.dutchassetsgroup.nl
info@dutchassetsgroup.nl

Flexportal

flexportal

Flexportal
Flexportal biedt software waarmee uitzendbureaus via het internet hun dienstverlening naar klanten kunnen verbeteren en professionaliseren. Flexportal is van huis uit een echte internetspecialist, en sinds 2007 actief in de ontwikkeling van maatwerksoftware voor Easyflex. Als Easyflex Certified Professional hebben wij onze eigen specialisme binnen de flexbranche. Daarnaast hebben wij kennis van Easyflex en kunnen we optimaal adviseren over jouw processen en hoe we deze verder kunnen automatiseren.

Klantenportaal
In het klantenportaal staat uw klant centraal. Het is onze taak, de klant te verleiden de gewerkte uren via internet in te vullen. Dit moet eenvoudig zijn, en sneller dan op papier. Daarbij telt niet het aantal knopjes en hyperlinks, maar de vraag wat de klant nu echt nodig heeft. Deze visie heeft geresulteerd in een klantenportaal dat uitblinkt in gebruiksvriendelijkheid en professionaliteit!

Uitzendkrachtenportaal
Het uitzendkrachtenportaal is gericht op die twee zaken die voor uitzendkrachten belangrijk zijn: wat verdien ik? En (indien van toepassing) waar ben ik gehuisvest? Het uitzendkrachtenportaal ontlast uw medewerkers op kantoor van telkens terugkerende telefoongesprekken en binnenlopende uitzendkrachten. En uiteraard is dit internetportaal geheel meertalig!

Huisvestingsplanning
Uitzendbureaus die werken met arbeidsmigranten kennen een specifieke problematiek: de huisvesting. Wij ontwikkelden speciaal hiervoor een planbord dat niet alleen de actuele situatie toont (en beheert), maar ook de kosten en opbrengsten scherp in de gaten houdt. Voor medewerkers op de weg is het planbord zeer gemakkelijk te gebruiken op bijvoorbeeld een iPad.

Voor meer informatie over Flexportal neem je contact op met Florian Hoornaar via telefoonnummer 085 – 401 6371.

Contactgegevens
http://www.flexportal.nl/
servicedesk@flexportal.nl

FlexCom4

FLEXCOMlogo

FlexCom4
FlexCom4 is al jaren dé verzuimspecialist in de uitzendbranche. Met onze verzuimoplossingen én onze bewezen effectieve verzuimaanpak bespaart u gegarandeerd. Zo heeft u meer invloed op uw ziekteverzuim en uw verzuimkosten. U kunt bij ons ook terecht voor de Aanvulling op de Ziektewet. Met FlexCom4 is het gewoonweg goed geregeld.

Contactgegevens
http://www.flexcom4.nl/
info@flexcom4.nl

HollandZorg

hollandzorg-1

HollandZorg
HollandZorg is marktleider in de uitzendbranche als het gaat om verzekeren van flexmigranten. Met een speciaal ontwikkelde zorgverzekering voor uw flexmigranten en de meest optimale service voor u als werkgever.

Uw werknemers een zorgverzekering aanbieden? Wij helpen u met:

speciaal ontwikkelde verzekeringen met vergoedingen die juist voor flexmigranten interessant zijn;
oplossingen op maat, die u tijd en geld besparen.

Extra zekerheid flexibel aan te vullen
De HollandZorg Basisverzekering vergoedt noodzakelijke zorg, zoals ziekenhuisopname, spoedeisende hulp en huisartsbezoek. Niet alle zorg wordt echter vanuit de basisverzekering vergoed. Daarom hebben wij aanvullende verzekeringen ontwikkeld met vergoedingen die juist voor flexmigranten interessant zijn, zoals spoedeisende tandheelkunde, repatriëring en afdekking van het verplichte en vrijwillig eigen risico.

Flexmigranten? Oplossingen op maat!
Flexmigranten hebben andere behoeften. Grensoverschrijdend verzekeren betekent dan ook dat we actief met u meedenken. HollandZorg weet wat er speelt. En is continue bezig haar dienstverlening verder te ontwikkelen:

HollandZorg biedt gemak en overzicht met online portaal. Met het HollandZorg Werkgeversportaal heeft u altijd en overal toegang tot uw complete polisadministratie: eenvoudig aan- en afmelden, verzekeringgegevens plus historie inzien, correcties doorgeven, online polisbladen en E106-formulieren genereren, zorgverleners zoeken: het kan in de beveiligde omgeving op het Werkgeversportaal.
Het aanvragen en stopzetten van Zorgtoeslag is gekoppeld aan het aan- en afmelden voor de zorgverzekering. Waardoor u uw medewerkers nu een goede zorgverzekering aan kunt bieden tegen nog lagere kosten!

Ons netwerk van huisartsen verleent zorg aan flexmigranten en declareert rechtstreeks bij HollandZorg. Door professionele tolken is begeleiding van uw flexmigranten niet meer nodig. Hiermee bespaart u tijd!

“Easyflex heeft een directe koppeling met HollandZorg. Zowel het aan- en afmelden, als de inning van de zorgverzekeringspremie is volledig geautomatiseerd.”

Dit zijn slechts een paar voorbeelden van zaken die wij hebben ontwikkeld. Meer weten? Onze accountmanagers Harriët Musch en Fred Wolffers vertellen u alles over de mogelijkheden. U bereikt hen telefonisch via +31 (0)570 687 120.

HollandZorg is een onderdeel van Eno.

Contactgegevens
http://www.hollandzorg.nl/
bedrijven@hollandzorg.nl

IDchecker

idchecker_logo_header

IDchecker
Dagelijks zijn naar schatting 150.000 mensen ‘zwart’ aan het werk. Voor het grootste deel in veelal ongeschoolde functies in tal van bedrijfstakken zoals de uitzendbranche, schoonmaak, tuinbouw, bouw en horeca. Om illegale arbeid tegen te gaan, controleert de Arbeidsinspectie steeds vaker en strenger op overtredingen. De geldboetes liegen er niet om: € 8.000 per illegale werknemer.

Kies voor gemak én zekerheid
Deze online ID-controle biedt u binnen enkele seconden 100% zekerheid over de geldigheid van een identiteitsbewijs.

ID-controle met garantie
IDchecker, marktleider op het gebied van online identiteisbewijscontrole, biedt ook voor de uitzendbranche verschillende gebruikersvriendelijke (online) oplossingen, waarmee u het legitimatiebewijs van uw uitzendkrachten grondig, snel en professioneel op echtheidskenmerken kunt controleren. Deze ID-controle is mét garantie: als blijkt dat een door IDchecker goedgekeurd ID-bewijs bij controle achteraf foutief is beoordeeld, zal IDchecker de eventuele opgelegde boete voor zijn rekening nemen.

De kosten van een ID-check zijn maar een fractie van de hoge boetes die met regelmaat gegeven worden. Met IDchecker voldoen uw dossiers probleemloos aan de WID/WAV én levert u uw opdrachtgevers de kwaliteit en de zekerheid die zij verwachten!

Simpele werkwijze:
scannen 2. versturen 3. direct resultaat; uitzenden ja/nee

Klanten kiezen voor idchecker:
Hetty Braam, ICT-manager van Timing Uitzendteam:

“Een enorme tijdwinst waar onze intercedenten zo min mogelijk werk aan zouden hebben. IDchecker realiseert dit.” Met IDchecker werken wij omdat we daardoor verzekerd zijn van een goede controle op de ID-bewijzen.”

Huck Chuah, manager Risk- en Kwaliteitsmanagement bij Randstad:

“Identiteitscontrole effectief en efficiënt geregeld”

Richard Klimp, Your Allround Partner BV:

“Waanzinnig mooi programma. Ik zou graag nog het certificaat ontvangen zodat ik alles op mijn website kan plaatsen want IDchecker is zeker een meerwaarde voor mijn en alle andere bedrijven.”

Simpel & zeker
Easyflex gebruikers profiteren van aantrekkelijke korting op IDchecker.

Neem voor een gratis proefabonnement of informatie contact op met Bob Schouten bob@idchecker.nl of 023-5317882

Contactgegevens
http://www.idchecker.nl/
info@idchecker.nl

InGoedeBanen.nl

client5
InGoedeBanen.nl
Met InGoedeBanen.nl worden vacatures snel en eenvoudig geplaatst op ruim 500 jobboards, social media en zoekmachines. Optimaal gebruikersgemak en zo weinig mogelijk handelingen waardoor een maximale tijdwinst wordt behaald.

En dat alles voor een betaalbare prijs. InGoedeBanen.nl is flexibel. De applicatie importeert direct vacatures vanuit een CRM of ATS systeem. Maar vacatures kunnen ook in de applicatie worden beheerd en desgewenst zelfs naar de website geëxporteerd worden.

Contactgegevens
http://www.ingoedebanen.nl/
info@ingoedebanen.nl

Nedap - Pep Flex


Nedap – Pep Flex
Uw flexorganisatie draait op uren. Uren die u wilt declareren. Maar wat een gedoe is het om deze uren goed bij te houden. Dat vreet tijd.

Meer tijd, minder gedoe
Toch is de oplossing simpel. Schaf de werkurenbriefjes af en stap het digitale tijdperk binnen. Laat de registratie van alle uren, onkosten en tarieven van uw flexwerkers over aan pep. Daardoor hebben uw intercedenten méér tijd voor het werven van nieuwe klanten of het maken van de juiste match. Met pep boekt u … pure tijdwinst.

Geen discussie
Waar gewerkt wordt, dáár registreert pep de uren. Dat gebeurt heel simpel. Uw flexkracht vult online een urenbriefje in of registreert de uren door een persoonlijke pep card in een pep point te steken. De software doet de rest.

Uw klant controleert online de uren. Corrigeert wanneer het moet, fiatteert wanneer het klopt. Zonder ruis, zonder fouten. Zo komt er nergens discussie over.

Foutloze facturen
Urenbriefjes verzamelen, handschriften ontcijferen, data inkloppen en doorsturen. Gegevens die u uiteindelijk moet overbrengen op de factuur. Elke stap is een risico. En levert fouten op.

Met pep ontvangt u digitale informatie die wél klopt. Want pep maakt missers onmogelijk. Dankzij loepzuivere registratie en dataverwerking. Uw facturen rollen er dus foutloos uit. En dat is prettig voor alle partijen.

Glasheldere informatie
Pep is webbased en werkt zonder vertraging. U en uw klanten hebben direct toegang tot nuttige managementinformatie. Pep levert de rapportage. U ziet real time wat er gebeurt.

Zó is er altijd een oplossing nog vóórdat het probleem verschijnt. En dát levert vooral tevreden klanten op.

Pep uw voordeel
Pep vraagt geen investering. De hard- en software ontvangt u kosteloos. U betaalt alleen een kleine fee voor elk geregistreerd flexuur. Door de koppeling van Pep met Easyflex komen geregistreerde uren direct binnen in Easyflex.

Beginnen met pep is simpel. Een telefoontje volstaat: 0544 – 47 16 96. Wij verzorgen graag een peptalk voor u. En regelen alles. Zo simpel is het.

Contactgegevens
http://www.nedap-pep.com/
info@nedap-pep.com

Plan4Flex

plan4flexpng

Plan4Flex, meer dan planning alleen

Plan4Flex ondersteunt uitzenders met hun planning. De specialist in planning software als het gaat om EU uitzenden met de koppeling van werk, huisvesting en vervoer. Maar niet alleen planning, Plan4Flex vormt een platform voor uw operatie om met de juiste kennis en informatie, de beste keuzes te maken.

Met de planning als basis, gaat Plan4Flex de verloning en facturatie voorbereiden. Plan4Flex doet dit door gebruik te maken van tijdsregistratie, urenlijsten inlezen, portalen voor uw klant en een mobiele App met een gratis digitale handtekening. Na de controle van de digitale werkbriefjes worden de uren automatisch ontrafelt volgens de gewenste CAO-regels.

De integratie met Easyflex bespaart veel administratieve handelingen, versnelt processen en zorgt voor een foutenreductie. De ideale match!

Contactgegevens
http://www.ewingsict.nl/plan4flex/
info@ewingsict.nl

Refit

Refit 
ReFit verzuimadvies, preventie, verzuimbegeleiding en re-integratie ReFit is een dynamische organisatie met verzuimspecialisten die doen wat we beloven. We realiseren groei door kwaliteit te bieden en betrokken te zijn bij uw onderneming. De professionals van ReFit staan dagelijks voor u klaar om u te helpen met verzuimadvies, preventie, verzuimbegeleiding en re-integratie. Zo kunt u zich bezig houden met uw onderneming én heeft u gespecialiseerde kennis in huis. ReFit werkt met een geavanceerd verzuimsysteem waarmee u online inzicht in uw verzuim krijgt. Onze doelstelling is om u van uitstekende verzuimservice te voorzien. Door strakke verzuimprotocollen te hanteren, kunnen we de continuïteit van uw onderneming garanderen. Daarbij wordt uiteraard rekening gehouden met de rechten en plichten van de werknemer alsmede inachtneming van de Wet Bescherming Persoonsgegevens.

Contactgegevens
https://www.refit.nl
info@refit.nl

Qare flex

Qare Flex
De uitzendorganisatie heeft een geheel eigen rol in het arbeidsproces. Zo ook bij de gezondheid en ziekte van een flexwerker. Door de gevolgen van veranderende wet- en regelgeving staat het belang van persoonlijke aandacht voor de gezondheid en ziekte van een flexwerker meer dan ooit centraal. Alleen zo is regie en controle over de schadelast mogelijk.

Qare Flex is gespecialiseerd in het uitvoeren van de Ziektewet voor de uitzendsector. Op een geheel eigen en verfrissende wijze zorgt Qare Flex dat de uitzendorganisatie de regie houdt bij ziekte. Een zakelijke aanpak van verzuim en arbeidsongeschiktheid. Waarbij kostenbewustzijn hand in hand gaat met de menselijke maat.

Contactgegevens
http://qareflex.nl/
info@qareflex.nl

Qlik

qliklogo

Qlik
Qlik (NASDAQ: QLIK) is een leider in visual analytics. Het product portfolio voldoet aan de groeiende behoefte van klanten naar rapportage en visuele self-service analyses voor guided, embedded en op maatgemaakte analytics. Ruim 39.000 klanten vertrouwen op Qlik oplossingen om betekenis te geven aan informatie van verschillende bronnen. Zo kunnen zij verborgen verbindingen binnen de data ontdekken die leiden tot inzichten die goede ideeën tot stand brengen. Het hoofdkantoor van Qlik is gevestigd in Radnor, Pennsylvania. Qlik heeft wereldwijd vestigingen die samen met ruim 1700 partners meer dan 100 landen bedienen.

Contactgegevens
http://global.qlik.com/nl
info@qlik.com

Quovadis

QuoVadisQuoVadis Trust/Link voorziet in de dienstverlening betreffende zelfstandig Certificaatbeheer voor ondernemingen en overheden. QuoVadis identiteitsdiensten bevatten Public Key Infrastructuur (PKI); Digitale Certificaten voor authenticatie, encryptie en digitale handtekening; SSL Certificaten en Extended Validation (EV) SSL voor websites; Timestamping; en Root Signing voor interne PKI. QuoVadis is een gekwalificeerd Certification Service Provider (CSP) in Nederland, Zwitserland, Belgium en Bermuda, en is in het bezit van het WebTrust-zegel. De QuoVadis Root certificaten zijn vertrouwd in grote browsers en besturingssystemen.

Contactgegevens
https://www.quovadisglobal.nl/

Van der Voort Groep

Van der Voort Groep
De Van der Voort Groep kan alle verzekeringsvraagstukken voor u behandelen. U vindt bij ons de beste dienstverlening tegen een zeer scherpe prijs. Dat kan voor de ondernemer, intercedente en buitenlandse uitzendkracht. Onze organisatie is volledig ingespeeld op de flexibele arbeidsmarkt.

Zorgverzekeringen voor buitenlandse arbeidsmigranten
Als ondernemer wordt u steeds vaker geconfronteerd met nieuwe wetgeving. Wetgeving die vaak voor u veel extra werk oplevert.

Stichting VBW: een initiatief van de Van der Voort Groep.
In 2006 is de stichting Verzekering Buitenlandse Werknemers (VBW) opgericht. De Van der Voort Groep kan door haar onafhankelijke positie en haar ervaring met de grootste aanbieders van verzekeringsproducten, een scherpe prijs aanbieden aan de deelnemers van Stichting VBW. Bovendien kan gezamenlijk ook nog gebruik worden gemaakt van een hoge collectiviteitkorting.

Voor u twee redenen om zich aan te sluiten bij VBW. Dat is om te beginnen de administratie. Geen rompslomp meer, regelmatige aanpassingen worden voor u verwerkt. Onder auspiciën van de Van der Voort Groep en EasyFlex die natuurlijk al jarenlange ervaring hebben met dit soort administraties. Dat scheelt niet alleen werk, maar ook veel ergernis. En door de inkoopkracht en ervaring zal er ook een behoorlijke besparing mogelijk zijn op de premie en de bijdrage eigen risico. Dat bedrag kan verder oplopen, afhankelijk van het aantal aangesloten uitzendkrachten. Hoe hoog dat voor u kan zijn willen we graag samen met u uitrekenen. Meer informatie, kijk op www.stichtingvbw.nl

Pensioen- en arbeidsongeschiktheid uitzendbureau
Voor de ondernemer en zijn vaste kantoorpersoneel zien wij vaak pensioen- en arbeidsongeschiktheidsregelingen die beter uitgevoerd kunnen worden zonder de kwaliteit uit het oog te verliezen. Bijvoorbeeld door de uitvoeringskosten te verlagen of betere voorwaarden te realiseren. Lagere premies, hogere opbrengsten en/of beter voorwaarden.

Financiële diensten voor expats
Kennismigranten gaan een steeds belangrijkere rol vervullen binnen de Nederlandse economie. Expat Services WorldWide (ESWW) wordt de nieuwe naam voor werkgevers en met name HR managers als het gaat om alle dienstverlening welke te maken heeft met kennismigranten en expats. Zowel voor in Nederland als waar ook ter wereld!
ESWW is een samenwerking van 6 gerenommeerde bedrijven als het gaat om begeleiding van expats. Jarenlange ervaring op elk gebied, van visa tot verhuizing vanuit ieder land naar ieder land waar ook ter wereld ongeacht de nationaliteit.
Eén aanspreekpunt en een speciaal 24/7 informatiesysteem over de status van en voor de expat. Een absoluut uniek concept waar elke HR-manager kennis mee gaat maken.
Meer informatie, kijk op www.esww.nl

De Van der Voort Groep, met ruim 25 medewerkers, staat voor partnerschap, professionaliteit, transparantie en innovatie.

Wit u weten wat wij voor u kunnen betekenen, bel dan met telefoonnummer 0224-217400 en vraag naar, Bea van der Wal, Stef Wesseling of Arno Ruijter.

Contactgegevens
http://www.vandervoortgroep.nl/
info@vandervoortgroep.nl