Met sterke Support heb jij het zo gesnord!

Met sterke Support heb jij het zo gesnord!

Onze kanjers van het Service Center staan elke dag voor je klaar om vragen te beantwoorden en mee te denken met jouw processen. Maar voor welke zaken kun je nu precies terecht bij het Service Center? En waarvoor bieden we andere soorten hulp?

Het Service Center heeft in het afgelopen jaar ruim 22.000 telefoontjes en e-mails met vragen van klanten ontvangen. Dat zijn gemiddeld bijna 100 meldingen per dag! Als leverancier van de software waar jij dagelijks mee werkt, vinden we het belangrijk om jouw dagelijkse werkzaamheden te begrijpen en te verbeteren. Het Service Center is er daarom niet alleen om jouw vragen te beantwoorden, maar ook om mee te denken in oplossingen.

Waarvoor kun je bij het Service Center terecht?
Naast de vragen die we krijgen over het meedenken in je dagelijkse werkzaamheden, worden er ook veel vragen gesteld over basisvaardigheden zoals: het vastleggen van plaatsingen, het invoeren van loonbeslagen, het aanmaken van overzichten, etc. We hebben ervoor gezorgd dat al deze basisvaardigheden beschreven staan in een online handboek (via ‘Help’ knop in Easyflex) en met Easyvideo’s worden uitgelegd. Wanneer je basisvragen hebt, zullen we je dan ook verwijzen naar het handboek. Op die manier kunnen we onze, maar vooral ook jouw kostbare tijd gebruiken voor het bieden van advies als je vastloopt in je dagelijkse werkzaamheden.

Beantwoordt het Service Center alleen maar vragen?
Zeker niet! Medewerkers van het Service Center verzorgen ook trainingen, werkplekbegeleiding, herrekeningen, testen de software en schrijven artikelen voor de nieuwsbrief. Wil je meer weten over de mogelijkheden voor training of extra hulp? Neem dan contact op met één van onze trainers via 0162-690411 of trainingen@easyflex.nl

En waarvoor kun je niet bij het Service Center terecht?
Zoals in onze Service Level Agreement is opgenomen, behoort het uitzoeken van financiële vraagstukken, ingewikkelde correcties, (het uitleggen of verklaren van) loonspecificaties en de ET-uitruil niet tot de standaard dienstverlening van het Service Center. Dit soort verzoeken kunnen wel voor je uitgevoerd worden, maar dan op basis van Consultancy. En mocht het om een onregelmatigheid in het systeem blijken te gaan, berekenen wij de kosten uiteraard niet aan je door.
Helaas kan het Service Center ook geen vragen beantwoorden over de toepassing van de CAO of de instellingen op je computer. Hiervoor kun je je richten tot de branche-organisatie (ABU of NBBU) waarbij je bent aangesloten of je systeembeheerder.

Wil jij meer uit Easyflex halen?
Is het voor jou interessant om structureel advies te krijgen over de optimalisering van je processen, zodat je het meeste uit Easyflex kunt halen? Bijvoorbeeld advies over het inrichten van de ET-uitruil, hulp bij het berekenen van een optimale kostprijs of meer inzicht in het managementdashboard?

Dan kun je gebruik maken van het Service Plus Abonnement. Met dit abonnement komen we je 2, 4 of 6 dagdelen per jaar helpen met je processen. En met de gratis Quick-scan brengen we je verbeterpunten snel in kaart! Klik hier voor meer informatie over het Service Plus abonnement.

Nieuwsbrief