Easyflex Webinarweek – Documentmanagement & Digitale Handtekening

4 Oktober 2022

Naar overzicht

    Contact gegevens

    Documentmanagement & Digitale Handtekening

    Het verwerken van documenten in je administratie is een tijdrovend proces. Van het genereren, printen en versturen tot het nabellen, controleren en archiveren. Dat moet eenvoudiger kunnen! Met documentmanagement vereenvoudig, digitaliseer en versnel je de totale administratie. Met één druk op de knop staan alle documenten direct op de juiste plaats.

    Aanmelden

    Meld je eenvoudig aan via onderstaand formulier of deze registratiepagina. Selecteer hierbij de webinars naar keuze. De overige webinars kun je op ‘Niet inschrijven’ laten staan.

    Kosten

    De kosten voor deelname zijn €75,- per webinar (exclusief btw).

    Meer informatie?

    Wil je meer informatie over de Easyflex Webinarweek? Neem dan contact met ons op via trainingen@easyflex.nl of bel +31(0)162 690 410.

    Easyflex. De vaste kracht voor flexwerkend Nederland.

    Details

    € 75 ,- excl. BTW

    Wanneer

    Dinsdag 4 Oktober 2022 - aanvang 10:00 am

    Waar

    Online