Houd je jouw administratie digitaal bij in ons frontoffice-portaal EF2GO, maar zet je nog steeds handtekeningen op papier? Dat kan gemakkelijker! Met de nieuwe geavanceerde digitale handtekening in EF2GO is documenten printen, verzenden, archiveren en handmatig ondertekenen verleden tijd. Met deze vernieuwde handtekening bied je documenten veilig digitaal aan én kun je direct digitaal ondertekenen.
De geavanceerde digitale handtekening kenmerkt zich door een two-step verification. Dit is een extra stap in het verificatieproces wat de veiligheid van de digitale handtekening verhoogt. Hierbij wordt er een eenmalig wachtwoord via sms verstuurd.
Klaar om tijd én geld te besparen? Start vandaag nog met het gebruik van de geavanceerde digitale handtekening in EF2GO en gebruik deze de eerste drie maanden gratis. De digitale handtekening zet je eenvoudig aan in EF2GO via ‘beheer > koppelingen > geavanceerde handtekening’.
Wil je meer informatie over de geavanceerde digitale handtekening in EF2GO? Neem dan contact op met onze salesafdeling via sales@easyflex.nl of bel +31(0)162 – 690 410. Onze consultants helpen je graag verder!