Het biedt een gebruiksvriendelijke en flexibele
manier om de vele gegevens en handelingen rond flexibele arbeid te structureren en daarmee tijd te besparen.
Hierbij valt bijvoorbeeld te denken aan:
- Planning van medewerkers bij klanten / projecten [wie werkt waar, volgens welke afspraken]
- Duidelijk – en zo uitgebreid als gewenst – overzicht van de bezetting [verleden / heden / toekomst]
- Vastleggen van aanvragen van klanten en matchen van kandidaten
- Accommodatieplanning [wie verblijft waar, volgens welke afspraken]
- Autoplanning [wie rijdt in welke auto, wat is de bezetting, volgens welke afspraken]
- Bruikleen registratie [wie heeft gereedschap etc. in bezit, volgens welke afspraken]
- Urenregistratie [maken van werkbrieven met uren en looncomponenten]
- Genereren van documenten met eigen huisstijl [contracten, formulieren etc.]
Overige eigenschappen:
- Cloud gebaseerde oplossing met gebruiksvriendelijke Windows software
- Extra Regelneef app voor intercedenten
- Ondersteuning van Engelse taal
- Geïntegreerd bestandsarchief
- Beknopt CRM systeem voor vastleggen van contactmomenten met o.a. klanten en medewerkers
- Bestaande Word of Excel documenten kunnen worden gevuld
- Digitale ondertekening
- Signalering op het verlopen van bijvoorbeeld certificaten of geldigheidsdatums
- SMS koppeling
- Archiveren via QR codes
De koppeling met Easyflex betreft automatische synchronisatie van werknemers en klanten.
Zie de website voor een uitgebreide beschrijving van Regelneef.