Implementatie Easyflex

Een soepele implementatie in vijf stappen!

Het proces

Binnenkort gaan we samen aan de slag om Easyflex naadloos in jouw bedrijf te integreren. Het doel? Een gestroomlijnde verloning en facturatie, volledig aangepast aan jouw organisatie. Wat we je vragen om voor te bereiden:

Neem een deskundige mee

Zorg voor iemand met kennis van verloning, facturatie en de organisatie, die beslissingen kan nemen over instellingen die de verloning beïnvloeden.

Analyseer je huidige softwarepakket

Bepaal welke vergoedingen, inhoudingen en reserveringen je wilt behouden, en breng specifieke reserveringen voor flexwerkers en afwijkingen op cao’s in kaart.

Stem af met je boekhouder

Bespreek het gebruik van het Easyflex-rekeningschema en kies samen voor een 4- of 5-cijferige structuur.

Na de implementatie

Na deze implementatiefase heb je een solide basis gelegd voor efficiënte processen. Denk aan de volgende acties:

  • De diverse opties voor urenverwerking in Easyflex verkennen.
  • Gebruikmaken van beschikbare templates voor overeenkomsten en bevestigingen.
  • Je documenten personaliseren met je eigen briefpapier op facturen en loonspecificaties.

Heb je vragen? neem eenvoudig contact op! 

De 5 stappen

In vijf overzichtelijke stappen begeleiden we je richting een succesvolle livegang. Afgestemd op jouw organisatie, werkwijze en doelstellingen.

1. Kennismaking

Belangrijke instellingen

We lopen de beheers- en bedrijfsinstellingen door zoals: inrichting van reserveringsschema’s, sociale verzekeringen, looncomponenten en medewerkersaccounts.

2. Kostprijs

Financiële afstemming

Toelichting op de kostprijs, die bepaald wordt door de sociale verzekeringen en reserveringsschema’s.
Aansluiting met de financiële administratie via het Easyflex rekeningschema.

3. Reserveringsschema's

Inlenersbeloning

Doorloop van de reserveringsschema’s, afgestemd op het soort contracten en inlenersbeloning.
Het komt vaak voor dat vanuit de inlenersbeloning extra reserveringen zoals ADV en/of een eindejaarsuitkering toegepast worden.

4. Urenverwerking

Het proces

Bespreking van verschillende manieren om uren te verwerken, zoals het urenportaal en het inlezen van CSV-bestanden. Ook vertellen we je belangrijke features en mogelijkheden om je proces te verbeteren.

Document management

En aanpassingen

Uitleg over het gebruik van templates voor overeenkomsten en bevestigingen.
Integratie van je briefpapier voor facturen en loonspecificaties.

Aan de slag!

Wil je de komende maanden intensievere begeleiding of altijd je vraag neer kunnen leggen bij onze experts? Zorg ervoor dat we je direct kunnen helpen en maak gebruik van Easyflex ServicePlus.

Een voordelige bundel waardoor je zeker bent dat je Easyflex op de best mogelijke manier gaat inzetten en de krachtige software optimaal benut.

Features en roadmap

De implementatie is pas het begin. Easyflex groeit met je mee. Na de livegang kun je rekenen op een krachtige set aan features die je werk verder verlichten en processen nog slimmer en makkelijker maken.

Benieuwd wat er op de planning staat? Bekijk onze feature en roadmap pagina voor aankomende verbeteringen en innovaties waar jij binnenkort van kan profiteren.

Neem nu contact op en ontdek hoe Easyflex jouw personeelsbeheer eenvoudiger en efficiënter maakt.
Bel direct
+31(0) 162 690 410
Email
hello@easyflex.nl