Via het portaal ‘Mijn Easyflex’ neem je vanaf volgende op een snelle en eenvoudige manier contact op met het Service Center. Je komt op het portaal door op de knop ‘Mijn Easyflex’ te klikken in Easyflex. Wanneer je voor de eerste keer op ‘Mijn Easyflex’ komt, moet je je eenmalig registreren. Er zijn twee contactmogelijkheden in ‘Mijn Easyflex’, namelijk ‘Ik heb een vraag’ en de chat.
Ik heb een vraag
Met de optie ‘Ik heb een vraag’ maak je een melding aan voor het Service Center van Easyflex. Deze melding wordt op dezelfde manier behandeld als een e-mailbericht en wordt binnen maximaal 3 werkdagen beantwoord. Je kunt met al je inhoudelijke gebruikersvragen bij het Service Center terecht.
Chat
Met de chatfunctie op het portaal ‘Mijn Easyflex’ krijg je direct contact met een consultant van het Service Center. We streven ernaar alle chatberichten binnen 10 minuten van een eerste reactie te voorzien. De chat is bedoeld voor minder gecompliceerde vragen waar we snel op kunnen antwoorden.
Voordelen
Het gebruik van ‘Mijn Easyflex’ levert veel voordelen op. Hieronder een aantal voorbeelden:
Mis deze kans niet en maak snel een account aan op ‘Mijn Easyflex’!
Let op: Wanneer je al een keer contact met ons hebt gehad, bijvoorbeeld via de mail, dan ben je al bij ons bekend en zal je hierover een melding krijgen bij het registreren. Kies dan bij het inlogscherm voor ‘Wachtwoord vergeten’.