Webinars aanvragen
Wil jij ook alles uit Easyflex halen? Vraag dan één of meer van onze webinars aan!
Velden met een * zijn verplicht.
Informatie over webinars
Haal meer uit Easyflex. Dat staat vast.
Document Management & Digitale Handtekening
Het verwerken van documenten in je administratie is een tijdrovend proces. Van het genereren, printen en versturen tot het nabellen, controleren en archiveren. Dat moet eenvoudiger kunnen! Met Document Management vereenvoudig, digitaliseer en versnel je de totale administratie. Met één druk op de knop staan alle documenten direct op de juiste plaats.
Frontoffice
Wil jij meer halen uit de frontoffice van Easyflex? Denk hierbij aan selectietabellen, memobladen, matching en het sollicitatieproces. Krijg meer inzicht in je processen en leer hoe je de benodigde gegevens goed in kaart kunt brengen.
Urenbestanden
Wil jij met één druk op de knop bestanden verwerken zodat je gelijk je urendeclaraties kan klaarzetten en zelfs automatisch je plaatsingen kan aanmaken? In deze webinar leren we je een definitie te maken en geven we je de tools om direct zelf aan de slag te gaan.