Nieuwste updates in Easyflex & EF2GO

Nieuwste updates in Easyflex & EF2GO

Elke twee weken voeren wij nieuwe updates door in de Easyflex applicatie. Ook EF2GO verbeteren wij doorlopend. Hieronder een greep uit de nieuwste updates:

Easyflex

Herkomst uren:    Vanaf nu worden de herkomst van de uren toegevoegd in de urendeclaraties. Importeer je een urenbestand of worden de uren doorgegeven via flexwerker.com en inlener.com? Dan zie je dit voortaan bovenaan de urendeclaratie staan. Handig als je niet meer weet vanuit welk platform je de uren hebt geïmporteerd.

BTW-identificatienummer:    Voorheen was het alleen mogelijk om een BTW-nummer met uitsluitend cijfers vast te leggen bij de relatie. Het is vanaf nu mogelijk om onder ‘Frontoffice > Relatie > Facturatie > Instellingen’ een BTW-identificatienummer vast te leggen met een combinatie van cijfers en letters (max. 15 tekens).
Let op: dit is enkel mogelijk indien onder ‘Frontoffice > Relatie > Facturatie > Adressen’ een adres is vastgelegd buiten Nederland!

‘Niet factureren’ looncomponenten:  Vanaf nu kunnen looncomponenten die in Beheer staan ingesteld op ‘Niet factureren’ worden toegevoegd aan tarievenschema’s. Voorheen was dit namelijk niet mogelijk. De tariefcalculator blijft hier overigens wel uitgeschakeld. Bij het selecteren van het tarievenschema in de plaatsing kan het bedrag voor de flexwerker gevuld worden. Het is dus niet meer noodzakelijk om handmatig de looncomponenten één voor één toe te voegen in de plaatsing.

EF2GO

Standaard taal flexwerker:   De standaard taal voor de flexwerker kan vanaf nu op Engels i.p.v. Nederlands ingesteld worden in ‘Beheer > Bedrijfsinstellingen > Algemene instellingen > tab Overig > Selecteer de standaard taal voor flexwerker’. Indien er voor een andere taal dan het Nederlands wordt gekozen, en er is geen vertaling aanwezig, zal de Engelse taal gebruikt worden in plaats van de Nederlandse taal.

E-mail log:  Het is vanaf nu mogelijk om de e-mails die zijn verstuurd van de afgelopen drie maanden in te zien. Handig om je mailconversatie bij te houden. Dit geldt enkel voor intercedenten met beheerdersrechten. De log kun je inzien via ‘Beheer > E-mail log’.

Bevestigingsmail:   Wanneer je de flexwerker hebt uitgenodigd en deze vult digitaal zijn gegevens in, ontvangt de flexwerker vanaf nu een bevestigingsmail met de ingevulde gegevens ter controle. Kloppen de gegevens niet? Dan is het voor de intercedent vanaf nu mogelijk om de flexwerker uit te nodigen om opnieuw de gegevens in te laten vullen of aan te passen.

Updates:   Vanaf nu is het mogelijk om de nieuwste updates (‘Release notes’) terug te zien in je dashboard. In het dashboard van de intercedent worden de laatste 5 release notes getoond. Zo ben je altijd op de hoogte van verbeteringen en nieuwe functionaliteiten!

Nieuwsbrief