CTI koppeling met je telefoon uitgefaseerd

CTI koppeling met je telefoon uitgefaseerd

Sinds geruime tijd kun je tegen betaling gebruik maken van een koppeling tussen je telefooncentrale en Easyflex. Deze koppeling zorgt er onder andere voor dat je een telefoongesprek kunt starten vanuit Easyflex en dat je bij een inkomend gesprek gelijk de juiste klant/flexwerker in beeld krijgt.

Het aantal klanten dat van deze koppeling gebruik maakt is op dit moment echter zo laag, dat er is besloten om het aanbieden van deze CTI koppeling uit te faseren.

Uitfasering
De huidige koppeling blijft voorlopig gewoon bestaan. Toekomstige aanpassingen aan de koppeling (door wijzigingen bij Frontline) worden echter niet meer doorgevoerd. In de praktijk betekent dit dat je de koppeling kunt blijven gebruiken, totdat er vanuit Frontline dus nieuwe wijzigingen worden aangebracht.

Nu vraag je je wellicht af, hoe zit het met de kosten? Om je tegemoet te komen, is er besloten om per direct te stoppen met de facturatie van de koppeling. Mits je deze nu al gebruikt, mag je de huidige CTI-integratie dus kosteloos blijven gebruiken!

Heb je naar aanleiding van dit bericht nog vragen over de CTI-integratie, neem dan contact op met de afdeling Sales via 0162-690412.

Nieuwsbrief