Goed nieuws! Nu nóg snellere en betere support via Mijn Easyflex

Goed nieuws! Nu nóg snellere, eenvoudigere en betere support krijgen via Mijn Easyflex.

Al geruime tijd zijn wij bezig met het verbeteren van onze dienstverlening. Wij staan namelijk nooit stil en groeien graag met onze klanten mee. Zo ook onze support dienstverlening. Ons streven is, nog steeds, het beste Service Center van Nederland te worden. We zijn al aardig op weg door het persoonlijke contact, de snelle reactietijd en de continue verbeteringen aan onze supportsystemen. Maar, het kan altijd beter, dachten wij. Zo hebben we een tijdje geleden het ‘Mijn Easyflex’ portaal uitgerold om deze op termijn volledig te integreren in onze dienstverlening. En eindelijk is het dan zover: vanaf nu stel je al je supportvragen direct, eenvoudig en snel via ‘Mijn Easyflex’.

Wat zijn de voordelen voor mij?

Het is nu eenvoudiger om direct je supportvraag aan ons te stellen. Naast de eenvoud, zijn er nog een aantal andere voordelen:

  • Eigen kennisbestand: je kunt direct al je openstaande (én gesloten) meldingen terugzien. Zo bouw je direct een eigen kennisbestand op met jouw meest gestelde vragen en kun je deze altijd raadplegen.
  • Mailconversatie: voorheen kreeg je niet altijd de gehele mailconversatie te zien. Nu zie je direct de hele conversatie en kun je hier ook de belangrijkste informatie terugvinden.
  • Wij helpen je sneller: we hebben voldoende capaciteit op ons Service Center. Zo ben je altijd verzekerd van een snel antwoord. Dit hangt uiteraard van de complexiteit van de vraag af, maar wij streven ernaar je vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden.
  • FAQ: heb je een vraag waar je meer uitleg over wil? Mijn Easyflex herkent direct je zoektermen en opent vervolgens alle gerelateerde zoektermen in de FAQ. Zo krijg je meteen een overzicht met de meest gestelde vragen.
  • Chat: voor simpele, korte vragen kun je onze chatfunctie gebruiken. Zo krijg je nóg sneller antwoord op je vraag en kun je direct door. Let op: dit geldt enkel voor simpele vragen. Gaat het om een complexere vraag waar wij het voor je gaan uitzoeken, dan vragen wij je om een portaalmelding aan te maken via Mijn Easyflex.
  • Kennisbestand: in het kennisbestand vind je procesbeschrijvingen en informatie over de Easyupdate. Zo ben je altijd op de hoogte van de laatste verbeteringen, aanpassingen en nieuwe functionaliteiten.

Kan ik nog wel bellen?

Ja, dat kan zeker. Dit geldt wel enkel voor spoedvragen. Onder spoedvragen valt het volgende:

  • Vragen over de verloning;
  • Vragen over de facturatie;
  • Vragen over betalingen;
  • Vragen over storingen van de verloning/facturatie/betalingen.

Voor alle andere vragen, willen wij je vragen deze via het ‘Mijn Easyflex’ portaal te stellen. Op deze manier kunnen wij diegene met spoedvragen snel helpen en is er weinig tot geen wachttijd.

Heb ik nu minder persoonlijk contact?

We hebben nog steeds persoonlijk contact met je. Wanneer een vraag via het portaal onduidelijk of onvolledig is, nemen wij telefonisch contact met je op. Ook als je een spoedvraag indient via Mijn Easyflex, bellen wij je terug. Onder spoed vallen zaken waar je voor kunt bellen en bijvoorbeeld storingen in betalingen waardoor je niet verder kunt.

Hoe maak ik een account aan?

Let op: heb je al een keer eerder contact met ons gehad, bijvoorbeeld via de mail? Dan hebben wij al een account voor je aangemaakt. Je zult dan een melding krijgen bij het registreren. Kies bij het inlogscherm dan voor ‘Wachtwoord vergeten’. Heb je nooit eerder contact met ons gehad? Volg dan de volgende stappen en ga direct aan de slag!

  • In de menubalk in je Easyflex omgeving vind je de knop ‘Mijn Easyflex’. Klik hierop en je wordt direct doorgestuurd naar het portaal.
  • Kies hier voor ‘Registreer een account’ of gebruik je algemene Easyflex gegevens om in te logen.
  • Wanneer je bent ingelogd, kun je via de knop ‘Ik heb een vraag’ een vraag aan het Service Center stellen.
  • Benieuwd welke meldingen er openstaan? Deze vind je gemakkelijk terug door rechts bovenaan op ‘Mijn verzoeken’ of ‘Alle meldingen’ te klikken.

 

Nieuwsbrief