Goed nieuws! Nu nóg snellere, eenvoudigere en betere support krijgen via Mijn Easyflex.
Al geruime tijd zijn wij bezig met het verbeteren van onze dienstverlening. Wij staan namelijk nooit stil en groeien graag met onze klanten mee. Zo ook onze support dienstverlening. Ons streven is, nog steeds, het beste Service Center van Nederland te worden. We zijn al aardig op weg door het persoonlijke contact, de snelle reactietijd en de continue verbeteringen aan onze supportsystemen. Maar, het kan altijd beter, dachten wij. Zo hebben we een tijdje geleden het ‘Mijn Easyflex’ portaal uitgerold om deze op termijn volledig te integreren in onze dienstverlening. En eindelijk is het dan zover: vanaf nu stel je al je supportvragen direct, eenvoudig en snel via ‘Mijn Easyflex’.
Wat zijn de voordelen voor mij?
Het is nu eenvoudiger om direct je supportvraag aan ons te stellen. Naast de eenvoud, zijn er nog een aantal andere voordelen:
Kan ik nog wel bellen?
Ja, dat kan zeker. Dit geldt wel enkel voor spoedvragen. Onder spoedvragen valt het volgende:
Voor alle andere vragen, willen wij je vragen deze via het ‘Mijn Easyflex’ portaal te stellen. Op deze manier kunnen wij diegene met spoedvragen snel helpen en is er weinig tot geen wachttijd.
Heb ik nu minder persoonlijk contact?
We hebben nog steeds persoonlijk contact met je. Wanneer een vraag via het portaal onduidelijk of onvolledig is, nemen wij telefonisch contact met je op. Ook als je een spoedvraag indient via Mijn Easyflex, bellen wij je terug. Onder spoed vallen zaken waar je voor kunt bellen en bijvoorbeeld storingen in betalingen waardoor je niet verder kunt.
Hoe maak ik een account aan?
Let op: heb je al een keer eerder contact met ons gehad, bijvoorbeeld via de mail? Dan hebben wij al een account voor je aangemaakt. Je zult dan een melding krijgen bij het registreren. Kies bij het inlogscherm dan voor ‘Wachtwoord vergeten’. Heb je nooit eerder contact met ons gehad? Volg dan de volgende stappen en ga direct aan de slag!