Krijg meer overzicht én bespaar tijd met Documentmanagement (tijdelijk gratis Dymo labelwriter)

Krijg meer overzicht én bespaar tijd met Documentmanagement (tijdelijk gratis Dymo labelwriter)

Genereren, inkt bijvullen, printen, versturen, stressbal zoeken, nabellen, controleren en archiveren. Weet jij hoeveel tijd je per week kwijt bent met het verwerken van documenten van flexwerkers en relaties? Gemiddeld 15 minuten per document! Om nog maar te zwijgen over hoeveel geld je dat kost. Met Documentmanagement vereenvoudig, digitaliseer en versnel je het totale administratieve proces.

En start je vóór 1 september met Documentmanagement? Dan krijg je een Dymo Labelwriter cadeau!

Met Documentmanagement:
– Bespaar je 15 minuten verwerkingstijd per document;
– Archiveer je met één druk op de knop al je documenten;
– Stel je naar wens de automatisch signalering in op documenten;
– Mail je in één keer al je flexwerkers/relaties om de ontbrekende documenten op te vragen;
– Hoef je niet te zoeken naar documenten bij een controle;
– Bewaak je gemakkelijk al je administratieve processen;
– Verminder je de administratieve last;
– Kun je altijd en overal bij je documenten (die elke dag geback-upt worden);
– Verminder je de kans op boetes bij audits dankzij complete dossiers;
– Heb je een overzichtelijk documentenarchief;
– Houd je meer tijd over om je te focussen op (nieuwe) klanten.

Digitale handtekening
Op dit moment werken wij ook hard aan de ontwikkeling van digitale handtekening. Aanbieden, ondertekenen en archiveren. Met digitale handtekening doe je het allemaal online! Geen papier, postzegels en enveloppen meer nodig. Documentmanagement en digitale handtekening zijn aan elkaar gekoppeld.
Wanneer je nu dus start met Documentmanagement, ga je straks direct aan de slag met het digitaal ondertekenen!

Meer informatie, een demo of direct starten? Bel 0162-690410 of mail naar sales@easyflex.nl

Nieuwsbrief