Namens het Service Center: bedankt!

Namens het Service Center: bedankt!

Het beste Service Center van Nederland
Zoals je wellicht al hebt vernomen, willen wij graag het beste Service Center van Nederland worden. Om dit doel te bereiken hebben wij een enquête verstuurd om te peilen hoe het contact met het Service Center wordt ervaren door onze klanten. We willen allereerst iedereen bedanken die de enquête heeft ingevuld. Je wensen, behoeften en mening als Easyflex gebruiker zijn voor ons van essentieel belang om onze dienstverlening te kunnen verbeteren.

We hebben veel positieve reacties ontvangen, waar we uiteraard erg blij mee zijn. We hebben daarnaast ook feedback ontvangen, die we zeker gaan meenemen in ons (verbeter)traject.

We merkten dat de informatiebehoefte van onze klanten groot is. Een handige manier om jezelf van  informatie te voorzien is door gebruik te maken van ons online handboek. Deze kun je openen door op de ‘Help’ knop te klikken in Easyflex. Uit de enquête blijkt dat het merendeel van de respondenten nog niet bekend is en/of geen gebruik maakt van het handboek. In ons online handboek worden de meest gestelde vragen beantwoord. Zo hebben we onder de ‘procesbeschrijvingen’ stapsgewijs meerdere processen in Easyflex voor je uitgeschreven en vind je de meest gestelde vragen in de FAQ terug.

Tevens vind je de ‘versiepagina’ in ons handboek. Lees deze goed door voor de nieuwste updates, verbeteringen en ontwikkelingen van de Easyflex applicatie. Zo ben je altijd op de hoogte van de mogelijkheden en haal je het maximale uit Easyflex.

We hopen dat je nog jaren prettig met ons systeem zult werken!

Nieuwsbrief